lördag 16 september 2017

SKK Nat. Löttorp/Öland 3/9-17

Bästa utställningsplatsen enligt mig, älskar Böda och Öland! :)
Åkte dit torsdagkväll checkade in fredag morgon i stråland sol och 24 grader, helt underbart!!

Diva och Leia

Böda

Fredag på stranden!

Ronny på stranden på lördagen!

Lördag

Vi promenerade i den vackra omgivningen, shoppade massor i butikerna, grillade, åt god mat och umgicks! Mina föräldrar och Cleo var som vanligt med och höll oss sällskap även denna gång, uppskattas!!

Men redan på lördagen drog gråa moln och regn in över oss, och det höll i sig även till söndagen tyvärr, så kyla, och regn fick vi mest av detta året...

I år hade jag Amy och Shiisa anmälda, Leia fick vila!

Först in var Amy, satt kvar så länge jag kunde i den varma och torra husbilen, kom in lagom till juniortikarna!

Domare var Alex Krasilnikoff, Danmark

Amy fick VG med fin kritik!

Amys kritik löd:
"Bra storlek. Men nospartiet kund vara kraftigare. Bra halslängd och överlinje. Bra bakdel. Bra pälsstruktur. Bra bakbensrörelser, ostabil fram."

Amy och jag

Amy

Sedan kom en lång väntan i regn och blåst på Shiisas tur, men det var det värt, CERT och 2 BTKL!

Domare var Johan Andersson, Sverige

Shiisas kritik löd:
"16 månader ytterst feminin. Välformat huvud, välformade ögon. Fina öron. Vackert välvd hals. Bra kropp för åldern, passande benstomme. Tillräckligt vinklad. Sunda rörelser. Bra päls. Trevligt temperament. Välvisad."

Shiisa

Shiisa

Shiisa

Shiisa

Shiisa


Shiisas CERT


Shiisa avrundade denna härliga helg perfekt! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar